
Tech-bedrijf Bynder kondigde dinsdag twee aanvullingen op het managementteam aan. Jean-Marie Arnould, voormalig CFO van MeteoGroup, treedt toe in de rol van Chief Financial Officer en Andrew Hally, voormalig van CMO van Allego, treedt toe in de rol van Senior Vice President of Global Marketing. Samen hebben ze meer dan 40 jaar ervaring met leiding geven aan snelgroeiende bedrijven. Ze sluiten zich aan bij Bynder om de organisatie door de volgende fase van zijn expansie te loodsen.
Opbouwen van een doorgewinterd executive team
“Het opbouwen van een doorgewinterd executive team is een van onze topprioriteiten in 2019”, zegt Bob Hickey, COO van Bynder. “Zowel Jean-Marie als Andrew hebben een succesvol track-record in hun vakgebieden en brengen waardevolle ervaring mee naar Bynder, die ondersteunend is aan onze groei”.
Hally (50) heeft meer dan 20 jaar ervaring in het leiden van marketing- en productteams bij internationale, snel groeiende organisaties als Allego, Cazena en Bullhorn. Bij Bynder zal hij het marketingteam gaan leiden om de vraag van klanten en de omzetgroei te stimuleren en het merk verder uit te bouwen.
Hally: ‘Kansen die voor ons liggen zijn enorm’
“Bynder heeft hét recept voor succes: software die marketeers graag gebruiken, de toewijding om klanten succesvol te maken en een passie om merken te helpen navigeren in hun snel evoluerende vakgebied”, vertelt Hally. “De kansen die voor ons liggen zijn enorm en ik ben dan ook verheugd om me aan te sluiten bij de leiderschaps- en marketingteams om de volgende groeigolf van Bynder te kunnen ondersteunen”.
Meer dan 20 jaar ervaring op het gebied van financiën en leiderschap
Arnould (53) komt naar Bynder met meer dan 20 jaar ervaring op het gebied van financiën en leiderschap, die hij heeft opgedaan bij Kiala, Selligent en MeteoGroup. Hij brengt een diepgaand inzicht in snelgroeiende technologie-, en door private equity ondersteunde -bedrijven met zich mee. Bij Bynder is hij verantwoordelijk voor het aansturen van de algemene financiële strategie en groei van het bedrijf.
Merken van alle soorten en maten
“Ik ben enorm enthousiast het team van Bynder te gaan versterken”, vertelt Arnould. “Merken van alle soorten en maten uit verschillende sectoren staan voor steeds grotere uitdagingen bij het beheer van creatieve content. De toewijding van het bedrijf om de beste en makkelijkst te gebruiken software te bieden en de passie die de medewerkers hebben om marketing professionals te ondersteunen in het halen van wereldwijd succes zorgen voor een sterke basis voor groei”.
Lees ook:
Martin van der Heijden nieuwe CFO van Sweco Nederland
CFO bepalend voor invoering technologie